اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

اس اس ام هاي تبريك تولد
الله اكبر
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 5:31 بعد از ظهر :: نويسنده : مهدي كريمي

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره /

 اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

 


 

 

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

 

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

 

جز دلی که به من پس دادی

 

تولدت مبارک . . .



 


 

 

امشب شب تولد توست

 

تو یک سال بزرگتر شدی

 

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

 

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

 

من هیچ وقت در دلت نبودم . . .

 

تولدت مبارک

 

 

 


 

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

 

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

تولدت مبارک

 

 


 

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

 

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

 

لمس بودنت مبارک

 

 


 

 

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

 

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

 

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

 

آغاز بودنت مبارک

 

 


 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، 

بدان که شب میلادت

 

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

 

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

 

 


 

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

 

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

 

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

 

 


 

 

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

 

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .

 

 


 

 

پلک جهان می پرید

 

دلش گواهی میداد

 

اتفاقی می افتد

 

اتفاقی می افتد

 

و

 

فرشته ای از آسمان فرود آمد

 

تولدت مبارک

 

 


 

 

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

 

تولدت مبارک

 

 


 

 

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

 

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

 


 

 

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .

 


 

 

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

 

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم

 

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

 

تولدت مبارک

 


 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

 

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

 


 

 

امشب تولد توست

و باز من کنارت

 نیستم

 

امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

 

تولدت مبارک . . .

 


 

 

می آیی

 

با خواهش این و آن

 

در پوشش آرزوهای دیگران

 

می روی

 

با هزار آرزوی گران

 

برای خود

 

نه برای دیگران

 

تولدت مبارک

 


 

تو پرستوی امیدی مگر از من تو جه دیدی

 

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

 

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

 

دوستت دارم . . .

 


 

عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم

 

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

 

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .

 


 

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

 

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

 


 

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

 

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

 

عزیزم تولدت مبارک . . .

 


 

هنوز هم زمستون به یادت بهاره / تو قلبم کسی جز تو جائی نداره

 

صدای دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائی نداره

 

عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد

 

و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد

 

از طرف دوست دار همیشگی تو . . .

 




درباره وبلاگ


به اين وبلاگ خوش آمديد ************************* همیشه به یاد داشته باش: در مجلسی وارد شدی زبانت را نگه دار* در سفره ای نشستی شکمت را نگه دار* در خانه ای وارد شدی چشمانت را نگه دار* در نماز ایستادی دلت را نگهدار* ----------------------------------------- دو چیز را از هم جدا کن:* عشق و هوس* چون اولی مقدس است و دومی شیطانی* اولی تو را به پاکی می برد و دومی به پلیدی* ----------------------------------------- دنیا دو روز است: یک روز با تو و یک روز علیه تو روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست مایوس نشو چرا که هر دو پایان پذیرند ------------------------------------------ دو چیز را همیشه فراموش کن: خوبی که به کسی می کنی بدی که کسی به تو می کند ------------------------------------------ گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر با اعتماد، زمان حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تجارت صلوات و آدرس salavat91.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 347
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 55708
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1


سلولز با ژل لاغری Celluless (برطرف کننده چین و چروک )

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل